Worldwide Innovative Teachers Forum

Освајањем награде стекли су се услови за презентацију пројекта на трећем по реду светском форуму иновативних наставника (World Innovative Teacher Forum- ITF), одржаном у Хелсинкију од 27. до 30. октобра 2007. године на коме је учествовало преко 250 наставника из више од 50 земаља.

Место одржавања форума била је дворана Wahna Satama Fair Centar. Учесници су били подељени у две групе. У четири дана одржавања форума било је довољно времена да се представи пројекат осталим учесницима.

Првог дана сви учесници Форума су припремали свој штанд за презентацију пројекта. Другог дана пре подне прва група је излагала пројекте пред колегама и судијама.

У току овог излагања задатак друге групе је био да слуша, учи и поставља питања. Све је било неформално и опуштено.

Изгледало је као причаоница. Истог дана али по подне своје пројекте излагала је и друга група.

Презентација пројекта „Програмирање ЛЕГО НXТ робота у Мицрософт Роботицс Студио-у“ побудила је велико интересовање међу наставницима.

На мене као учеснику најјачи утисак оставио је пројект наставника Umesh Chandra Пандеy из Индије који је обрађивао периодни систем елемената. Наставница из Јапана Yuko Sasaki је демонстрирала технику израде оригамија на часовима неговања националне традиције. Научила сам да направим птицу. Наставница Patricia Wong из Хонг Конга која је приказала програм учења кинеског писма научила ме је да на кинеском напишем слобода. Виртуелном туром кроз Турску на штанду наставника Ahmet Saim Altintasa из Турске упознала сам се са природним лепотама ове земље. Коришћење мобилних телефона у наставном процесу приказао је наставник Kumaras Pillay из Јужне Африке. Он је представио пројект учења на даљину где ученици приступају њеб страни на којој се налазе лекције и тестови из математике и природних наука, води дискусија са наставницима и другим ученицима. Приступање овој страни могуће је путем рачинара или мобилног телефона.

Већи део трећег дана био је посвећен разним радионицама, предавањима и презентацијама примене ИТ у настави.

Четвртог дана организована је посета једној средњој школи у Хелсинкију, где су наставници имали прилику да присуствују једном наставном часу (демонстриран час биологије) и да се упознају са школским системом Финске и ресурсима којима школа располаже. Школска година почиње средином августа, а завршава се прве недеље јуна, има 190 радних дана и подељена је на пет периода од којих сваки траје по 37 радних дана, сваки од периода се завршава недељом у којој се полажу испити. Сваки курс се састоји од 38 радних сати, а сваки час у школама у Финској траје 75 минута. Оцене на курсу се крећу од 4 до 10, у евалуацију и оцену ученика улази оцена са теста, праћење ученика током курса, активност и учествовање у пројектима који су додељени сваком ученику током курса и самооцењивање ученика. Ученик који падне на завршном испиту има право да га полаже још два пута.

На крају четвртог дана организована је свечана вечера на којој су проглашени победници овогодишњег светског ИТФ-а, по категоријама и то:

Заједница:
Прво место: Jušna Afrika, Kumaras Pillay,
Друго место: Belgija, Koen Tubeeckx,
Треће место: Brazil, Katia Ramos.

Сарадња:
Прво место: Švedska, Bitta Kajler,
Друго место: Australija, Phil Lockhart,
Треће место: Finska, Markku Antinluoma and Minna Perokorpi-Sulin.

Садржај:
Прво место: Irska, Tommy Maher,
Друго место: Australija, Tobias O’Connor,

Треће место : Singapur, Matthew Ong Yong Cheng.

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s