Програмирање робота

Обласно такмичење 2015Ово је прича о томе како се роботи могу користити у настави програмирања као алат за учење. Употребом ЛЕГО робота ученицима је приближен концепт објектно-оријентисаног програмирања, као и традиционални концепт програмирања. Коришћење ЛЕГО робота у настави код ученика развија широк спектар животних вештина за 21 век, као што су тимски рад и сарадња, али и решавање проблема, доношење одлука и логичко мишљење. Ученици креирају различите апликације како би манипулисали роботима и на тај начин демонстрирају СТЕМ концепт (Sciences Technology Engineering Mathematics). Коришћењем робота и апликација за исцртавање различите облике, сакупљање предмета и кретање кроз лавиринт ученици стичу праву слику о раду индустријских робота. Примена робота у настави је идеалан начин за потпуно ангажовање ученика на часу. Ученици не само да уче како се користе технологије, већ и како да их примењују и на тај начин стичу основна знања из програмирања. (Резиме рада: „Учење програмирања коришћењем робота“ који је објављен у Зборнику радова, „Реинжењеринг пословних процеса у образовању“, Универзитет у Крагујевцу, Факултет техничких наука у Чачку, 25 – 27. септембра 2015. године, ISBN 978-86-7776-179-0)

 

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s